11/11 nadert…

De campagne met betrekking tot een nieuw carnavalsjaar wordt op 11 november in Grolsch Brouwhuys De Lange Gang opengeschoten met een gevarieerd programma, waarbij naast de Knunnekes-leden alle overige belangstellenden van harte welkom zijn.

De carnavalsclub maakt een start met de 57ste campagne op rij, die vier dagen later op vrijdag 15 november een absoluut hoogtepunt krijgt wanneer in City Lido wederom op spectaculaire wijze het nieuwe prinsenpaar voor het seizoen 2019-2020 wordt onthuld.

Tröntjesfestival
Op ‘de elfde van de elfde’, een avond waarop tijdens het Tröntjesfestival uit een groot aantal inzendingen de nieuwe Grolse carnavalsschlager wordt gekozen. Ook wordt op dezelfde avond traditiegetrouw het nieuwe KAPSTOK-logo onthuld. Deze keer onder het alles zeggende motto ‘Knunnekes, net ne slag veur!’ Daarnaast wordt het jaarlijkse Gouden Veertje uitgereikt aan iemand die geen lid is van De Knunnekes maar zich wel erg verdienstelijk heeft gemaakt voor het Grolse carnavalsgebeuren. De avond wordt afgesloten met een optreden van Sipke de Boer, een bekende zanger/entertainer.

 

Kaartverkoop voor buutavonden
De zes buutavonden van De Knunnekes worden gehouden op 9, 10, 11, 12, 17 en 18 januari. De voorverkoop start op vrijdag 22 november voor leden van De Knunnekes en van Kapstok. De vrije verkoop start op vrijdag 29 november.

In tegenstelling tot voorgaande jaren, vindt de kaartverkoop dit jaar niet plaats bij De Lange Gang in de Kevelderstraat, maar bij Café De Kroon in de Notenboomstraat.

 

Nieuws